måndag 26 april 2010

25/4 2010

Detta har nog vart den lugnaste helgen på länge. Va hemma i går och åt pannkakor och såg på calirornication. Lika bra det - måste bota min förkylning.
Har alltså somnat innan 12 både Fredag och Lördag. Super bra, nu är jag laddad inför nästa helg när en kompis till Michan kommer och hälsar på :D

Detta har jag i alla fall roat mej med i dag:





Vad tycker ni? Gillar ni resultatet? Hoppas det i alla fall, tro mej, detta är en dyr låda. Blev en aning dyrare än vad jag hade räknat med... men vad gör man inte för skolan? Detta är alltså min portfolio box. Ger den er en gammal känsla?

Här får ni också en smygtitt på min pluggstil. Har inte ens tänkt på att jag sitter med foten på pallen... Kanske är bra att bli fotad ibland så att jga vet vad jag gör :)




Men nu ska jag göra klart läxan inför i morgon och sen ska jag sova.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar