måndag 5 april 2010

5/4 2010

Kan inte fatta hur jag har kunnat glömma att berätta, Hanna och Andreas har bokat biljett nu, så dom kommer 20 - 29 april. :D Så himla kul!!!! Så nu är det bara att börja planera så att vi hinner med så mycket som möjligt under tiden dom är här. :)

Lite bilder från Princeton



Hittade denna lappen på vägen hem till Giedre från Princeton University. Va tvungen att kolla två gånger innan jag fattade att det va på Svenska.



Fick denna av Jonathan :) Plus the Hangover. Så himla glad!! Älskar den filmen.




Min nya party väska från H&M

Mina nya fotoalbum och en foto bok som jag köpte i Princeton.

1 kommentar:

  1. Så fina bilder :)

    Foton, galenskap och kommande New York-resa på min blogg. Missa inte kvällsbloggningen idag! Startade även deltävling 2 i min populära fototävling nyss med ett pris i finalen. Alla kan vara med, hoppas du deltar ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera