måndag 19 april 2010

Plugg, plugg, plugg...

Suck.. jag har faktiskt pluggat ganska mycket i dag. Har tagit små pauser iof :) Låg vid poolen med Jenny, va nere på 7-11 och köpte sushi men Michan, och sen när Dan ringde vid 8 ungefär och undrade om jag kände för att dricka lite i kväll kände jag mej jätte stolt när jag sa att jag måste plugga. Men nu när klockan va 11 så ångrade jag mej lite och ringde upp för att kolla om jag kunde komma förbi el stund i alla fall.. men nej, det va en sovande Dan som svarade i telefon. Blev inte så mycket häng med där i kväll...
Men det är ju tur för Michan som tycker att det känns som en tävling när någon sitter och skriver mittemot henne, hon kan ju inte skriva långsammare än vad jag gör. hehe, hon är lite störd asså :)

Men å andra sidan är inte jag och Jenny så intelligenta heller. Jag va på biblioteket och skrev ut artiklar som jag vill använda till min essay i GLST, men när jag kom hem så märkte jag att dom va från 2004 och 2005...

Jag - Åhh.. va störande, jag märkte inte att dom va från 2004 och 2005.. jag kan ju inte använda fakta som är över tio år. (Skriver om human traffickin så då ska ju faktan vara ganska ny)

Jenny - Nää, det är nog inte så bra när det är i den klassen.

Va inte fören Michan kom hem och tittade väldigt konstigt på mej när jag beklagade mej över att det bara fanns fakta från 2004 och 2005, alltså tio år gammal enligt mej, som jag insåg mitt misstag.

Är synd att säga att jag är smart asså :) hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar