fredag 9 april 2010

I'll take it back...

Glöm det jag skrev förut... Biljetten är inte bekräftad pga ett missförstånd mellan British Ariways i Sverige och kontoret i USA. Så jag ska ringa igen om 72 timmer.

Fick nyss ett mess av Anita också, Matt kan visst inte koncentrera sej om jag och Anita sitter och kollar på. Så.. det blir inget chillande i solen med henne :( Lite trist... Men vi vill ju inte att -matt ska ramla och bryta benet eller så, så vi håller oss därifrån.



Men jag håller mej possitiv. Nu går jag och min rosa bikini ner till poolen med min Global Studies bok. Hade heller suttit och pratat tjej snack med Anita, men man kan inte få allt här i livet...
Get use to it :)

Gårdagen va förresten väldigt rolig. Men jag och Anita tappade bort Jenny och Michan, och sen hittade vi dom inte igen. Lite synd, men så länge man vet att ingen är ensam så är det väl okej, mer okej i all fall :)
Va hur mycket folk som helst på Tonic, så det va inte så lätt att hitta någon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar