tisdag 6 april 2010

God Morgon

Nu är det dags för skoldag nummer två... Jenny påminde mej i går kväll om att det bara är ungeför 6 veckor kvar. Hon menade de som peppe att skolan snart va slut, men nu har jag ångest...

Ska jag åka härifrån om 6 veckor..?!


Känner mej inte helt redo for de asså... Att komma hem till sommaren börjar kännas ganska mysigt. Räkor, lösgodis, famil, vänner. Det första jag ska äta när jag kommer hem är kaviar, keso med ägg, och tångknäcke eller tunnbröd. Mitt knäckebröd tog slut i går :(
Men vart ska jag ta vägen till hösten..??? Förslag?
Den franska familjen har hittat en annan barn flicka, vilket känns bra. Jag vet inte om jag vill vara AuPair igen, har ju redan testat på de. :) Finns massor annat att göra.. Men vad?

Så här ser jag ut i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar