fredag 16 april 2010

Wiiee, lycka

En kompis skrev till mej på fb och undrade om jag hade tid att hjälpa hans kompis att ta studio bilder :) Super kul!!! Jaga är överlycklig, om han frågar mej så måste han väl tycka att jag är lite duktig i alla fall..? Eller..? :D Hoppas verkligen det blir av bara.
Detta gjorde min dag mycket bättre för man kan ju säga att jag mår som man förtjänar... Men det va en enormt lyckad kväll i går, hade verkligen super kul, så det får det vara värt. Och att vakan av att dom sågar ner träd utan för fönstret gjorde min huvudvärk bättre..

Nää, nu ska jag ner till poolen.


Åhh så himla kul!!! Jag är så himla glad, men så är jag helt ensam i lägenheten också så jag har ingen att fira det med... hmm.. förutom min Coca Cola då..

En studio bild på Frida :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar