lördag 17 april 2010

Good Morning










Här kommer bilderna från i går :) Bättre sent än aldrig, eller?

Efters bowlingen dåg jag på film med Michan och åt brownies. Hon låg död i soffan efter Torsdagskvällen. Hon hade i alla fall kravlat sej från golvet upp till soffan så man kan säga att hon va på bättringsvägen :) hehe

Nu ska jag äta frukost och sen måste jag tvinga mej själv att läsa om Human Trafficking i Cambodia. Inte att det inte är intressant, men det är inte vad jag vill roa mej med på en Lördag...

Ha en bra dag, eller en fortsatt bra dag kanske jag ska säga :)

1 kommentar:

  1. sv: jag lärde mig själv genom att sitta och testa. Helt sjukt vad tålamod jag måste ha haft.. visste inte ens att jag hade det, men tydligen så... ;) Nu finns det en drös med sidor som hjälper en med bloggdesignande, men det fanns inte då :) Vet inte någon sida för blogspot, men för blogg.se finns bla designadinblogg.se :)

    SvaraRadera