torsdag 22 april 2010

Busy day..

Hade verkligen tänkt att gå upp klockan 8 i dag, men när mobilen ringde trodde jag seriöst att de va ett skämt, så jag ställde om den till 9... När de pep igen funderade jag på om jag hade glömt ställa om den.. men insåg att jag bara sovit en timme till. Slutade med att jag inte kom upp ur sängen fören efter 10.. inte som planerat.

Pratade med syrran på skype i morse, håller på att planera hur vi ska göra när don kommer hit. Måste hinna med så mycket som möjligt :)

Sen vad jag i skolan och bråkade med skrivaren.. fick tillslut ut en bild som inte va grön, men nu vet jag inte om den är för stor. Min beslutsångest asså, inte okej.

Har vart coh handlat mat och postat White Stripes till Anna.
Nu ska jag i alla fall sätta mej och läsa konsthistoria.

Ska se till att ta lite bilder i morgon...
här får ni i alla fall en bild på syrran och en på mamma, båda från Italien.


1 kommentar:

  1. Fina porträtt!

    Svar: Tack Sonja! Förlåt för att jag inte svarat på din kommentar som jag fick i april, men jag har inte haft tid :/ TACK, det värmer verkligen att du tipsar om mina foton, verkligen! tack återigen :D Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera