måndag 1 mars 2010

28/2 2010

Nu är jag hemma igen :) Tycke filmen va jätte bra, men verkligen inte så läskig som jag trodde att den skulle vara. Den va mer psykisk. Ni borde se den :)

På vägen hem så vi också att de va en stor ring runt månen, super coolt, nått som jag inte sett innan. Inte Frida eller Fredrik heller, men enligt Dan så va det inget konstigt. Läste på Fridas blogg ( hon är så himla snabb med att kolla upp allt :) ) att det kallas Moon Halo. Där försvann mina förhoppningar om att vi hade sett något spännande. Vem hade inte velat se ett ufo liksom...?



Jag och Frida på väg hem från bion. Hade självklar glömt min kamera, men man kan alltid lita på Frida när det kommer till kort :)

1 kommentar:

  1. Ja jag var ju tvungen att visa att jag faktiskt kom ur min pyjamas tillslut denna helgen hahaha.

    SvaraRadera