torsdag 4 mars 2010

3/2 2010

Blev inte som jag hade tänkte mej i morse.. När jag kom till gymmet va yogan slut, jag måste lära mej att kolla rätt på scheman asså, yogan började 10, inte 11. Så istället för att träna ( ville inte träna på maskiner eftersom att jag skulle färga håret.Vill inte gå dit och vara helt svettig... ) drack jag kaffe och ringde Becka, Hanna, och Giedre :)

Blev så glad när Hanna sa att hon kanske kunde komma hit :) och sen när jag pratade med Giedre pratade hon också om att komma hit och hälsa på mej! Åhh, det hade vart så kul! Jag ska iaf försöka åka till NJ på Springbreak. Måste kolla upp datumen och börja leta biljetter.



Gymmet



Roade mej med lite läxor förut i dag också.



Jag just nu. Vad tycker ni om håret? Är typ samma färg som innan :)



Men nu måste jag göra mej klart så att jag kommer iväg till Max innan det är för sent. Tycker det är synd att ingen hinner följa med mej.. men jag får väl ta vara på tiden jag har utan läxor och gå själv :) Men jag kommer sakna mina underbara tjejkompisar i kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar