måndag 15 mars 2010

15 Mars

Kan inte fatta att det redan är mitten på Mars. Denna terminen har gått så himla fort. Kan det inte gå lite långsammare... ?

Efter skolan i dag gick jag till poolen och låg där i en timme. Super härligt! Fast jag blir ganska snabbt rastlös, en timme räcker :)

Nu kan jag inte skjuta upp det längre, om jag inte vill vara vaken hela natten då, måste börja skriva på min essay som ska in i morgon. Som tur är ska den bara vara en och en halv sida.



Experimentrad lite under foto lektionen i dag. Vad tycker ni?Vilken gillar ni bäst? Om ni gillar nån asså :)

1 kommentar:

  1. Kommer köra bloggen på halvfart en vecka då det har hänt lite saker. Följ den gärna genom Bloglovin och hoppas du fortfarande tittar inom och kommenterar mina foton och komiska inslag ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera