tisdag 16 mars 2010

16/3 2010




Har precis kommit hem från min Art history klass. Va verkligen svårt att hålla sej vaken i dag, men jag kämpade :) En som satt en rad framför mej kämpade han me, men jag tror det gick bättre för mej, för han somnade till några gånger. Riktigt så hemskt va det inte för mej. Försöker vakna med lite kaffe nu iaf, hoppas det hjälper.
Blev i alla fall klar med min uppsats i går, och det tog inte hela natten heller :) Sen tror jag i och förser inte att den blev så bra.. Men det va så konstigt, det stod olika fakta om konstnären i böckerna, typ datumet han va född, vem han hade barn med osv. Hur ska jag då veta vad jag ska skriva?
Hade vart skönt om jag kunde säga att jag va klar med läxan nu, men det tar ju aldrig slut! Fick en study guide för mitt midtern i art i morse, hur mycket som helst. Bara att börja antar jag.

Är i alla fall sol och varmt i dag också, underbart!!! Älskar att ha sommar väder i Mars. Kan det bli bättre? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar