söndag 14 mars 2010

Min kväll...

Har vart super rolig :) Spelade beer pong hos Gabe, och vi tog massor fula kort. Härmade apor, giraffer, tigrar... ska se om jag kan få tag på korten så ni kan få se. Nu är jag i alla fall hemma och ser på House med Michan. Ska sova snart.

De flesta bilderna som jag tar med min lilla Nikon blir suddiga. Fattar inte varför... men här är några bilder iaf.





Super rolig!! Jag änskar mej en i present. Pappa, kan man bygga en..? :D


Irländsk dans


En häst, gris och en mus... Är vi lika?



På EOS, och efter detta kortet dog min kamera.



God natt, hörs i morgon!

1 kommentar:

  1. Haha, söta bilder :)

    Lottar ut tre invites till Bloggsvar.se senare idag (ta chansen att vinna för de är åtråvärda) och publicerar även foton som vanligt. Kommentera gärna ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera