fredag 12 mars 2010

Fredag morgon

God Morgon!
Lite sent men jag vaknade inte fören 11 så för mej är det fortfarande morgon :) Sitter just nu och skjuter upp allt som jag måste göra och mest flummar... Började till och med städa. När till och me det är roligare än läxor är det inte bra. Men eftersom att Michan fortfarande sover så kan jag inte göra så mycket. Antar att det bara är att börja med det jag ska:

- Photoshop ( Räknas inte som tråkigt, men jag och programmet har lite svårigheter att komma överens för tillfället... )

- Skriva en essay om Johan Mallord William Turner, eller börja iaf ( En konstnär )

- Hitta fakta om hur Hollywood påverkar CA inför en essay i engelsan.

-"Måste" Downtown i dag och hämta filmen som jag lämnade in i går :) Är nyfiken på hur korten ser ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar