lördag 13 mars 2010

Min dag

har sett ut så här: Först till biblioteket som ni redan vet :) Och jag kom faktiskt hem med böcker också!! :D Blev imponerad av mej själv.

Sen åkte jag och Michan ner på stan, och tog en shopping runda på Forever 21. Köpte två linnen. Hade egentligen tänkt att vi skulle gå och träna efter Forever, men vi va så hungriga så vi gick och åt i stället. Super god sallad på Natural Cafe. Älskar det stället!!
Det ju en sak som man bara inte kan undvika när man är downtown, speciellt inte med Michan, Urban Outfitters :) Köpte ett linne, strumpbyxor, och en t-shirt. T-shirten och strumpbyxorna va faktiskt på rea... :)
När vi va klara på Urban va klockan redan halv 7... va senare än vad vi hade tänkt så vi hann inte med så mycket träning. Men 45 minuter iaf. Sen såg vi på Avatar. Bra film, glad att jag såg den på och i 3D. Ganska sorglig historia...

Nu tror jag att det är dags för mej att sova. Har haft ont i huvudet hela dagen, eller ja, sen i Tisdags då jag började flippa över mitt Global Studies prov, så jag ska försöka bota de. Undviker helst migrän om det går :)

Jag på väg till biblioteket


Min goda sallad


Jag


Linnena från Forever. Fattar inte varför bilderna handla upp och ner..


Kläderna från Urban


God natt!!

1 kommentar:

  1. Söt :)

    ♥ Celluliter, galenskaper, foton och Melodifestival i blogg, och du vill inte missa de haha. Hoppas du får en fin lördag! ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera