fredag 12 mars 2010

Lycka

Äntligen har jag gjort det hemska global studies provet. Vet inte om det gick så bra, kändes som om det jag skrev lät ganska b... hmm.. men jag pluggade ju konstant i över 24 timmar så jag vet inte vad jag hade kunnat gjort mer. Förutom att börja tidigare då... får tänka på det nästa gång.

Nu, eftersom att jag har vart så himla duktig, så tycker jag att jag förtjänar ett par nya skor :D Tycker ni inte de? Så jag har bestämt mej för att kolla in på GAPs barnavdelning och kolla om dom har Converse. Vet att GAP har det, men jag har inte vart inne på barnavdelningen ännu, har lixom inte haft så mycket där att göra :) Tills nu.
Fördelen med att ha små fötter - billigare converse :D


Mina converse som jag fick av mamma när jag va hemma.


Jag och Hugo har förresten precis hjälpts åt att städa, blev super fint :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar