onsdag 10 mars 2010

Student liv

Nu har jag klarat av två lektioner i dag, bara en kvar.

Jag har insett att vi studenter har ett svårt liv. Under min konsthistoria klass i morse satt killen bredvid mej och verkligen kämpade för att hålla sej vaken. Huvudet åkte fram flera gånger, och tillslut typ hela han, han skakade på huvudet flera gånger för att vakna, men till slut gav han upp och la huvudet i händerna och somnade.

Sen, under min global studies klass, så somnade en mot väggen. Han satt med öppen mun och sov ganska läge innan läraren bad någon väcka honom. Han såg helt förvirrad ut när han vaknade... :)


Är riktigt stolt över att jag har lyckats hålla mej vaken hela dagen :) Ska nog inte säga så mycket ännu eftersom att jag har en klass till i dag... men än så länge har jag aldrig somnat under en klass ( om man inte räknar avslappnings klasser då... då gick det bara inte att hålla sej vaken!! )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar