tisdag 2 mars 2010

2/3 2010

Nu har jag kommit hem från dagens första lektion. Är ledig till klockan 6 eftersom att min andra lektion i dag är inställd.Skönt! Jag har sån himla dålig koll på mina läxor.. vet inte alls vad det är som måste vara klart snart, så det är min plan nu, lista ut vad jag måste göra. Jenny och michan pluggar för fullt medans jag mest flummar runt, så det måste vara något som jag har missat. Sen är jag ju så himla duktig på att skuta upp allt...
Va nere och satte igån en tvätt iaf, alltid något :)




Så här ser jag ut i dag. Nya leggings från Aldo, och en kofta från Gina.

Hörs senare

1 kommentar:

  1. Saknar dig!!!!!!!!!!!!! Vill verkligen hälsa på! Kanske kan jag och Sofie åka och hälsa på dig...? Jag ska se om jag kan fråga om ledigt i början av nästa vecka kanske..... puss puss storasyster

    SvaraRadera