måndag 31 augusti 2009

Den 24 september...

... kommer mamma och Nina till Los Angeles för att sen hyra en bil och köra upp till Santa Barbara för att hälsa på mej. :) Ska bli så kul!!! Dom kommer vara här från torsdag till lördag se kommer dom åka till Topanga för att överaska en kompis till Nina som fyller jämt. ( Tror det va 50 ) Ska iaf bli jätte kul!! Så nu ska jag planera vad vi ska göra i några dagar. En margarita kväll är redan inplanerad på lördagen :)

I dag har jag haft en riktigt seg dag. Började dagen med att gå till Lazy Acers för att köpa frukost. Blev en färsk fralla och potatismos. ( Potatismoset åt jag inte till frukost ) Efter det har jag legat och sett på TV hela dagen. Legaly Blond och Legaly Blond 2 gick på TV :) Bra sätt att spendera en söndag. Men nu måste jag faktiskt se till att göra läxan till i morgon.

Jag skulle vara duktig och tvätta i dag också, vilket jag inte skulle ha gjort! Nu är våra vita kläder ljus lila.... underbart. Missade Jennys lila sjal, hade inte vetat att den inte var tvättad innan så det kanske inte hade gjort nån skilland om jag såg den..

Så nu måste jag shoppa nya vita kläder. Men jag kommer sakna mina linne och T-shirtar. Jag och Jenny funderar på om man kan köpa blekningsmedel och hälla i. Funkar det? Bleker man trycken som är på också då, det gör man va?



Jag och Jenny på Tonic i går


Mina nya skor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar