måndag 24 augusti 2009

Första dagen i skolan

Klockan är 9.38 och jag sitter på golvet med min dator och väntar på att mitt hår ska torka så att jag kan platta det.
Skolan börjar i dag... Måste erkänna att jag inte är super peppad än så länge.. Tycker det har vart väldigt skönt med lov :)
Iaf, min första lektion ska bli teater sminkning 12.45. Men efter som att jag måste betala kurserna och köpa skriv block kommer jag åka härifrån redan 11.24, så jag vet att jag hinner innan lektionen börjar.
Efter teatersminkningen har jag 15 minuters rast innan min engelska lektion börjar. Sen slutar jag 17.50. Inte så farligt iaf. Har inte massor med raster mellan lektionerna som jag hade förra terminen, väldigt skönt!
Ska försöka gå in i kväll och skriva hur förta dagen i skolan har gått :) och hur det hat gått för Jenny, stackarna, har inte fått ihop sitt schema än. Hoppas verkligen för hennes skull att hon kommer få dom kurserna hon vill ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar