torsdag 27 augusti 2009

Varför jag..?

Varför hamnar alltid jag i engelska klassed där läraren pratar MASSOR? I dag under lektionen när vi skulle gå igenom läxan började han prata geografi, målade till och med upp en karta på tavlan, och sen om Michael Jacksons begravning. Det handla inte våran läxa om...! 'Va inte ens nära...
Iaf hade jag en bra början på dagen. Eller nästan iaf :)

Vaknade av Jennys alarm klockan... ja, typ kvart i 7. Hade inte vart några problem om Jenny inte hade vart i duschen så jag va tvungen att krypa ut från värmen under mitt täcke för att stänga av mobilen... (Hennes mobil är lite konstig med att stänga av alarmet... så det va inte hennes fel :) ) Sen när jag somnat igen, vakande jag av att jag fick sms. Va iof kul eftersom att det va från Farmor. Och till slut, klockan 8, ringde min mobil.

Precis när jag hade kommit ut ur duschen fick jag sms av Hanna som undrade om hon kunde ringa. Så medans jag sminkade mej pratade jag med henne. Sen, när jag va på väg downtown, pratade jag med mamma.

Hade tänkt att jag skulle sätta mej med en kaffe och plugga, vilket jag gjorde också, men först gick jag och kollade på skor :) Hittade tre par skor som jag tycket om. Ett par är fodrade med ludd i.. antar att jag inte kommer behöva det här. Det andra paret är ett par svarta sandaler, men jag vill ha smakråd på dom för dom glänste lite mycket. Och det sista paret är ett par svarta klackskor :)
Tänkte gå ner och kolla mer i helgen.
Hon som jag köpte kaffe av på Starbucks skrattade åt mitt linne. Är ett svart linne som det står "Broke is the newblack". Men en kompis som jag sprang på i skolan sa att det va rasistiskt.. jag fattar inte hur men.. Jag förklarade att det handlade om mode, men han fattade inte alls..
Nu har jag iaf kommit hem från skolan. Har till och med hunnit äta sallad och knäckebröd, slutade tidigare på engelskan i dag. So nice :)



Slutade tidigare från Teatersminkningen, så jag hade tid att sitta i solen en stund

En nyckelpiga :)

Den ser väl inte rasistisk ut..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar