fredag 28 augusti 2009

Sen födelsedag

I dag kom mina födelsedags presenter från Hanna. Bra syrran, bara typ två månader för sent. :)Men jag älskade dom! Underbara!!! Fick två böcker, Flickan Från Ovan av Alice Sebold och Allt För Min Syster av Jodi Picoult. Och så fick jag kläder. En klänning som jag tyckte jätte mycket om, och så har Hanna tryckt på den :) Gör den mycket roligare! Och så fick jag en super mysig T-shirt. Har på mej den nu. Den har blivit min nya favorit pyjamas!
( Men syrran,du har inte tänkt att jag ska gå ut i den va..? )

Och som jag misstänkte i morse så blev det ett till självporträtt i dag på foto lektionen. Och vet ni vad för läxa vi fick till nästa vecka? Att göra ett självporträtt! Hade jag velat vara med på kort hade jag väl gått en modell klass eller nått, inte en foto klass?? Suck..

Iaf efter att vi (man jobbade i par) hade gått runt i värmen, va verkligen sjukt varmt i dag, en stund fick vi våra självporträtt. Tycker det är lite jobbigt att det ska vara så speciellt. Kan jag inte ha ett självporträtt där jag bara står och ler? Är iof inte så intressant men ändå.. Jag älskar att ta kort, inte vara med på kort :)

Efter foto lektionen åkte jag downtown för att möta Jenny. Vi hade bestämt att vi skulle ta en shopping runda på Forever 21 :) Vi har inga kläder, men inte så mycket pengar heller, och då är Forever 21 perfekt!
Jag köpte en T-shirt, ett linne med cool rygg, ett vanligt linne, och träningsbyxor. Köpte också smink som jag behöver till teatersmink klassen. ( sminket va inte från Forever :) )

Har iaf inte köpt några skor än så länge. Sandalerna va för galnsiga. Synd.. och klackskorna har jag lite beslutsångest med.

Har tagit bilder som jag tänkte lägga in.. men det funkade inte. Min dator är lite seg ibland... Lägger in dom sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar