lördag 29 augusti 2009

Läxa på en fredags kväll..?

Är det okej att göra läxa på en fredags kväll..? Klockan är 20.42 och jag läser om Koranen och svarar på frågor, medans Jenny designar om ett A. Borde vi inte vara ute och festa nu..? :)Får ta igen det i morgon.

Har vart en lugn dag, vagymmet, men bara i 40 minuter. Men bättre än inget, eller hur? Sen köpte vi en halv cesar sallad och en blenders och gick till stranden Låg där till klockan 5. Men jag tror inte vi har fått någon färg.. va inte så soligt i dag.. Får jobba på att bli bruna i morgon också!

Jag har kommit på att jag är en dålig bloggare.. vad är det för mening med en blog om jag inte lägger in kort? och har jag tatt några kort som jag kan lägga in i dag? nej.. Får bli bättre på det.

Men nu ska jag förtsätta lära mej om Koranen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar