söndag 23 augusti 2009

Frukost...

Blev väckt av att mobilen ringde i morse också, eller snarare närmare halv 12.. men denna gången var det mamma som ringde och inte Michan :)
Hon kom iaf med bra nyheter, så det gjorde inget att bli väckt! ( de hade det inte gjort annars heller :) ) Mamma och Nina kanske kommer hit och hälsar på i september!!! Hoppas verkligen att dom kommer. Hade vart super kul. Jennys lillasyster, Pernlilla, kommer också någon gång i september. Super kul med lite besök hemifrån!

Nu sitter jag iaf här i sängen med datorn, en rostad bagel, och ett glas pepsi. En perfect bakis frukost :) Va en lyckad ute kväll i går också. Började kvällen hos Michan, Arsema och Justus. Arsema och Justus va jetlagade, så dom låg i soffan och halv sov. Dom va inte alls på att gå ut. Men vi fick iaf Michaela på party humör :) Så runt 11 åkte vi vidare till Tonic. Gillade inte Tonic förut, men dom senaste två dagarna har det vart jätte kul där.
När Tonic stängde va vi inte alls sugna på att åka hem, så vi åkte med några kompisar hem på efterfest. Var där en liten stund innan jag och Jenny delade en taxi med Path för att först åka till State Street för att hämta hans cykel och sen åka hem. Tycker verkligen synd om honom, han hade lämnat cykeln utanför Sharkeez, men den va inte kvar... Förstår inte, det är så himla månaga som får sina cyklar stulna här! Va inte ens hans cykel, hade lånat den från sin rumskompis som inte visste om det än :/ jobbigt läge...
Nu ska jag och Jenny se på film :) Tror det blir PS I Love You. Vi hyrde den nån gång i början när vi kom hit, men den va sänder efter halva så jag har inte sett slutet.


Jenny, fortfarnade hos Michan. Är avundsjuk på hennes hår! Jag vill också ha långt och fint hår.


Cranberryvodka på Tonic

Jag och Jenny, väldigt party glada

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar