fredag 28 augusti 2009

Svensk musli

Jag har precis gått upp ur sängen. Sitter på golvet med min filt och äter musli :) Svensk musli från IKEA, underbart! När jag har ätit klart ska jag packa en träningsväska och åka till gymmet och möte Jenny. Hon är på ansikts behandling nu, men när hon är klar ska vi till gymmet och sen till stranden Har verkligen tappat alla färg! Ska man inte vara bryn när man bor i Californien?
Så i dag blir en dag att jobba på att bli brun!

Nu funkar det att lägga in bilder så nu kan ni få se bilder från min shopping runda och min fina presenter.




Min underbara sovtröja som jag fick av Hanna. Den stödjer Aids också! Kan det bli bättre?




Trycket på klänningen :)





Linnet med den coola ryggen.




T-shirt. Den är öppen i ryggen också :)



Och till slut, träningsbyxor, linne och lite smink.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar