onsdag 26 augusti 2009

Vill sova...

Nu sitter jag här, ny duschad och trött. Känns som om jag har vart riktigt duktig i dag :) Vart i skolan, är kanske inte så duktigt iof... Jag började klockan 8 i morse. Har Photoshop klass mellan 8 och 1 på tisdagar. Fick åka hemifrån redan 7.24 för att komma i tid till lektionen. Lite för tidigt. Klassen verkar iaf rolig. Men den va intermedia! Det hade jag totalt missat!!! Kommer bli lite svart for mej antar jag.. jag kan inte säga att jag är så duktig på photoshop. Men första lektionen gick iaf bra. Vi fick iaf låna kameror av skolan och ta självporträtt.

Varför ska man alltid göra det första dagen på en foto klass?


Mitt självporträtt. Hoppas på att läraren inte frågar vad jag menar med det.. för då vet jag inte vad jag ska svara! :)



Och sen när jag kom hem så ringde jag Giedre! ( värdfamiljen i NJ) Det va ju på tiden, har inte pratat med dom på flera månader.. Allt va bra med dom. Har en ny aupair från Österrike, huset är snart klart (har bara lite målning kvar), och Matt mådde helt okej.

Sen, efter att jag pratat klart med Giedre, gjorde jag lite läxor innan jag åkte iväg till gymmet för att ta en pilates klass och en dans klass. Nu är jag iaf väldigt trött. Ska bara göra klart läxan och sen krypa ner i sängen :)

Glömde skriva en rolig kommentar som Jenny fick i går när hon frågade om hon fick adda (vara med) i en klass. " The pritty swedish girls make the guys come to class."
Jenny blev helt paff :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar