lördag 22 augusti 2009

Min nya blogg


Efter några dagars funderande bestämde jag mej för att skaffa en blog, och senefter några dagars bråkande med min dator, som inte vill ladda upp kort, har jag äntligen lyckats :)

Jag har vart väldigt dålig på att uppdatera resedagboken denna gången.. tänkte att det kommer gå bättre med en blog Är lite roligare att blanda bilder med text :) Finns rättstavning på en blog också.. så nu kanske ni kan förstå vad jag skriver :)

Kom hem efter en veckas semester i San Francisco i går. Har vart en super härlig vecka. Vi har tagit det jätte lugnt, gått på stan på dagarna och antingen sett på film på kvällen eller vart med George och Amber. Har vart jätte kul att träffa dom och att se hur Jenny hade det när hon bodde där. Har blivit helt kär i SF, det är en underbar stad!


Utsikten från Georges takdäck



Jag i Chinatown



En glad Jenny på väg hem efter en lyckad shopping dag :)

Jag och Jenny innan vi gick till frisören i morse. Hade tänk att jag skulle ta före och efter bilder som jag kunde lägga in... Men efter bilden blev inte bra så det får räcka med före bilden :)

Men nu måste jag gå och göra mej iordning för ikväll. Ska gå ut downtown med Jenny, Michan, och några av hennes kompisar. Ska försöka få en "efterbild" senare i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar