torsdag 18 februari 2010

17/2 2010

Jag är ju ledig på Onsdagar så i morse började jag, Jenny och Michan dagen med att ta en promenad till gymmet för att gå på en yoga klass. Super bra start på dagen! Efter de gick vi till Subways och köpte tonfiskmackor innan vi gick hem. Har vart super fint väder i dag också så jag och Michan pluggade en stund på stranden och sen när jag kom innan för dörren i lägenheten ringde Jenny och undrade om jag kunde komma ner till poolen :) I dag har jag alltså bara tränat, solat, och pluggat.
Kom nyss hem från skolan, har vart i biblioteket och sett på en film som jag måste ha sett innan min konsthistoria klass i morgon bitti. Sitter och över väger om jag klarar av att börja plugga utan godis... Har ju inte testat godis automaten som finns vid poolen ännu.. men hade ju också tänkt att jag skulle börja mitt nya nyttiga liv i dag.. Hmm, får se hur det blir. :) Fortsättning följer...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar