tisdag 2 februari 2010

Vilken effektivitet

Har vart riktigt effektiv i dag, har hunnit med att skriva en journal, två paragrafer och nu sitter jag och läser en artikel om United Nations. Eller, ja asså.. jag tar en liten paus för att blogga :)
Har till och med hunnit med att bada i bubbelpoolen, och en promenad till 7-11 för att köpa sushi. Helt fascinerad av min effektivitet i dag.

Fick ett mail förut av Alex och Jauqueline där dom skrev att jag inte längre kunde förja med till Lake Tahoe :( Synd, jag såg verkligen fram emot att få åka snowboard igen! Jag har också kärat ner mej i ett par Uggs.. Trodde ju att jag skulle ha en bra ursäkt för att köpa dom. Men... mina fötter växer ju inte längre, så det kanske är värt att köpa dom iaf? :)
Vad tror ni?
Dom bad mej iaf om hjälp på Onsdag denna veckan, och det är jag glad för. Nu kanske jag kan lära mej lite spanska igen.




Hade dom inte passat jätte bra på mej? Matchar min gråa sjal/halsduk som jag fick av Hanna i julklapp också. Men jag vill isf ha den modellen som inte är så långa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar