lördag 27 februari 2010

Fredag kväll

Har inte bloggat så mycket... men de händer inte så mycket, så jag har inget att skriva. Fyy, vad hemskt det lät... har jag ett så händelselöst liv..? Hmm, är mest skola för tillfället.

I dag har jag iaf vart i skolan och jobbat på några bilder som ska vara klara på Måndag, sen slappade jag hemma. Ganska skönt ändå, har vart mulet väder och lite kallt. Har hunit med en runda downtown med Michan också. Aldrig bra att gå på stan med henne! Kom hem med två linnen och en tröja. Men jag blev helt kär!!! Så då är det väl okej....? :) Det kanske är bra att gå på stan med Michan, man kommer alltid hem med massor roligt :D hihi. Kan ju inte ha för mycket kläder!!

Nu sitter vi iaf i lägenheten och funderar på vad vi ska göra i kväll. Får se vad vi kommer fram till.

Lämnade in filmen från min fisheye kamera i dag!! ska bli så spännande att se bilderna på Måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar