söndag 7 februari 2010

Läxor eller SuperBowl?

Nu är det Söndag igen... och har jag gjort alla läxor så att jag kan spendera Söndagen på ett roligt och mysigt sätt...? Nej! Sonja!! Disciplin tack! Jag är verkligen värdelös.... Aja, men om jag ser det från den ljusa sidan så har Michan gjort samma sak :) Så jag kommer inte vara ensam om att sitta och plugga i dag. Och eftersom att vi inte va ute igår är jag inte bakis heller :D Vilket gör pluggandet lite lättare.
Det som är lite synd är ju att det är SuperBowl i dag. Hade vart kul att gå på ett Super Bowl party, men det logiska i mej säger att man ska ta skolan i första hand. Sen vet jag ju faktiskt inte så mycket om amerikansk fotboll heller :P Men de hade vart roligare att hänga med kompisar och dricka öl än att sitta med en läxbok och en kaffekopp... Men citat från mamma, " Planering Sonja".


En ny vaken alien? hihi, jag är verkligen en riktig tönt! Älskar photo booth :)

1 kommentar:

  1. HAHAHA vilken bild!
    Ja sa vi inte att vi skulle vara klara med läxorna på söndagar förra veckan???? Vi sitter i samma båt allesammans i alla fall.

    SvaraRadera