söndag 14 februari 2010

En dag i Santa Monica

Nu har vi kommit hem från en dag i Santa Monica. Har ätit på en spotbar som Becka alltid går till när hon är i Santa Monica. Åt en jätte god räkmacka med sallad. Sen va ju självklart jag och Michan tvungna och gå in och kolla å Urban... Det är nått som jag har lärt mej sen jag kom tillbaka till CA - Michan är inte bra att shoppa med!! Hon peppar mej att köpa grejer! Jag kanske inte är så svårövertalad... I dag övertalade hon mej i alla fall att köpa något som jag har titta på sen i mitten av förra terminen, och jag är säker på att jag inte kommer ångra heller! Jag har köpt en Fisheyecamera :D Yeajjj!!! En ljuslila. Så himla söt. Den kostade 50 dollar, och sen behövde jag ju batteri och film också. Just se, den är film och inte digital :) Så spännande att se hur bilderna blir sen!
Kameran är alltså från Urban Outfittes. Kan man nånsin komma ut ur den affären utan att ha köpt något..?

Nu sitter vi hemma hos Becka och försöker lista ut vad för film vi ska se i kväll. Står en Ben&Jerry och väntar på mej i frysen :) Ska bli jätte mysigt med en myskväll.

Lite bilder från i dag

Mina fina nagla :) Älskar manikyr.


Snygga Michan. Tycker det ser så coolt ut med spegelbilden i glasögonen.

Jag och Becka på piren i Santa Monica


Haha, Michan lånade min kamera en stund. Då vet man aldrig vad som händer :)


Michan och jag


Michans skor


Piren i Santa Monica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar