fredag 12 februari 2010

Det är helg :D

Nu är det helg, åhh vad underbart! Kommer i och för sej få göra läxor i helgen... men det får jag väl leva med :) Bara tanken av att det är helg gör mej på bra humör.

Såg jätte hemska video klipp på min global studies klass i dag om människor som svälter och dör av sjukdomar som egentligen är enkla att bota. Så himla hemskt. Egentligen borde jag utbilda mej till något så man kan göra nån nytta med sitt liv och hjälpa andra.

Jag kanske kan bli fotograf som tar kort på allt det hemska och sen visar för andra? Fyy... vad hemskt det hade vart. Tror jag är alldeles för svag psykad för att klara av det.

För att glömma bort det hemska bilderna när jagkom hem åt jag lite choklad och lekte med PhotoBooth.


Så här ser jag ut i dag





Hehe, en normal bild :)
Min outfit i dag: Tröja från Gina, Leggings, och Tofflor från Urban. Hade ju självklart inte tofflorna i skolan :) Då hade jag svarta flippflopps. Ganska härlig känsla att kunna gå i flippflopps i Februari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar