fredag 5 februari 2010

Helg!!

Nu är det helg!! Äntligen. Denna gången ska jag inte spara läxorna tills på Söndag, funderar på om jag faktiskt ska göra det som måste göras redan i kväll.. De låter väl som en bra plan? Det blir iaf ingen utgång i kväll eftersom att vi ska till IKEA i morgon. Ska köpa det som vi behöver till lägenheten, och god mat. Sill ock knäckebröd :) Och så klart lite choklad. Jag hade ju med mej choklad till några vänner.. men i en av mina svaga stunder ( planerade inför en redovisning ) hittade jag chokladen... så nu måste jag köpa en ny :)


Jag innan skolan i dag.



Skjortan som jag fått av Hanna.


Det jag borde ha gjort under min rast, pluggat Global Studies...
men jag ringde Hanna istället.



Mina armband :)

Nu ska jag gå och kolla om min tvätt är klar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar