måndag 15 februari 2010

Spel och film kväll

Nu har jag faktiskt suttit och pluggat sen jag kom hem, så nu får det vara nog för i kväll. David, Ola, Frida, och Fredrik kommer hit så ska vi spela spel och titta på film. Vet inte vad det är med oss, är ingen som känner för att gå ut. Tur för mej eftersom att jag ändå inte hade följt med, har alldeles för mycket som jag måste göra klart i morgon. Man vet ju hur det blir när man är bakis och ska plugga - man får inte gjort nått!

Lite kort från LA i förmiddags

Jag och Becka i morse på väg till Melrose Trading Post, en marknad som ligger tre block från Beckas lägenhet.
Min nya skjorta från H&M som jag köpte i Fredags.


Michan som ställer upp som modell.


Jag och Michan


Min nya kamera :) Matchade mej perfekt i dag!


Min nya klocka som jag köpte för 5 dollar på marknaden. Som hittat!


Jag och min underbara vän, Becka


Michans nya skor, från Urban såklart. :)


Whole Foods macka, ett måste när man är i LA.


Känner ni igen katten?? Blev så himla glad när jag hittade den. För er som inte vet, så hade Farmor och Farfar en sån här katt på fläkten när jag var liten :)



Nu kom alla så nu ska jag vara social!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar