torsdag 18 februari 2010

Ny header

Jag va så himla trött på den header bilden som jag hade förut, tyckte egentligen inte så himla mycket om den från början, men roligare än ingen eller hur? Iaf, i går så blev jag alldeles för trött på den så jag började fundera på vad jag kunde göra åt saken.... Ni har ju redan sett vad jag kom fram till :) Inte super nöjd, men roligt mer en lite förändring. Photoshopade bilden mer i dag iaf, och så här blev det. Syns sån skillnad när man ser dom bredvid varann.


Den som jag har nu.

Den som jag la upp i går, alldeles för kall.. och ser ut som om att jag har helkonstiga ben. Den är väldigt skarp också.. Man behöver inte se alla detaljer på väggen :)


Två andra exemplar som jag lekte lite med, men dom är för gula. Lampan vi har i vårat rum gör korten väldigt gula.



Nu ska jag sova, har vart jätte seg hela dan. Vet inte vad det är med oss, alla är lika dana. Konstigt.
Hörs i morgon.
Gonatt :)

2 kommentarer:

  1. Jag gillad den kalla bilden, men denna var också fin =)

    SvaraRadera
  2. jag gillar den du har upp mest.
    Ja tänkte eftersom jag är inne och kollar bloggen varje dag så kan jag lika gärna följa den :)

    SvaraRadera