torsdag 11 februari 2010

Ledig Onsdag :)

I dag har det vart en super bra dag. Började dagen med att promenera Downtown med Michan och Jenny för att gå på en yoga klass. Promenaden va däremot inte smärtfri men mina hälar... Efter träningen duschade vi och sen gick vi till Silvergreens och åt lunch. Super gott!! Hade då också bytt om till ett par flippflopp :) Va mycket skönare, men det va kallt! ( Kan inte duscha på ett gym utan att ha plast flippflopp på sej... Tur för mej idag att jag hade med mej dom! )

Nu har jag iaf fått ett mail från Nordström, och det står att mina Uggs kommer komma i morgon! :D Dom borde jag kunna gå i trotts min skoskav.

Men nu har jag faktiskt tagit det lugnt hela dagen och inte gjort nått av det som jag borde ha gjort.. så jag antar att det bara är ta tag i sej själv och börja skriva en essay. Men jag har ju inte Word på datorn, suck. Ska hem till David i morgon och få det :) Så himla snällt av honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar