onsdag 25 november 2009

25/11/09

Go morgon!

Vet inte hur jag lyckades i dag... men jag har suttit framför datorn i tyr 20 minuter nu.Tänkte jag så fel i går när jag ställde mobilen...? Och Jenny gick upp typ en halv timme innan mej, och ändå missade hon bussen hon tänkte åka med.. Ska bli kul att se hur resten av dagen kommer bli...

Nu ska jag snart till skolan och skriva ut bilder till mitt portfolio :) Ska lämna in 6 bilder i dag, 6!!! Om jag hade haft photoshop hemma hade det vart lite lättare... nu få jag nog bara ta några så jag får lämnat in dom. Får inte vara sen på denna uppgiften, då får man noll och det är en tredjedel av mitt betyg... Skulle planerat lite innan, men fär sent att gör något åt nu.
Sen ska Frida vara min modell på smink lektionen :) Har med mej kameran så jag lägger upp bilder sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar