måndag 9 november 2009

8/11

Hade en jätte konstig dröm i natt.
Jag va med Frida och Jenny och betällde en jätte dyr pizza med räkor, tonfisk , och massor annat gott. Tillsamans med pizzan köpte jag också två sylt burkar.. men innan jag hade fått min pizza och sylt burkar blev dom stulna och jag vakande ahlv snyftande för att min pizza va borta och jag hade inte råd att köpa en ny. Hur ska jag tolka denna drömmen? :)

Iaf, började dagen men en promenad, sen pratade jag lite med Hanna på skype. Är nog ungefär de jag har gjort i dag. Eller jag har tagit lite kort på Jenny också, bad henne se ut som en trotsig unge, och det klarade hon super bra :) Ska fixa bilden och så lägger jag upp den i morgon.
Nu ska jag göra klart min engelska läxa.


Bilder från när jag och Jenny gick ner till stranden och kollade på surfarna.

2 kommentarer:

  1. Haha det där var en drömmande blick från Jenny i slutet, vilka är det ni spanar på egentligen? =P

    SvaraRadera
  2. Stackare, du måste ha lagt dig hungrig. Bäst att vara mätt när man lägger sig så man slipper mardrömmar om mat.

    Kram

    SvaraRadera