torsdag 19 november 2009

Hihi


Kolla in min näsa! Haha, shit asså... Kan man verkligen ha en sån näsa..? Är det möjligt? ( Har "limmat" på en gummi näsa. ) Jag försöker iaf lika en svensk tomtenisse. Läraren frågade om jag va en svensk tomtenisse så jag antog att jag inte va lik en "vanlig" nisse så jag svarade snällt, jaaa. Och då nickade hon som om då va allt okej. Hehe. Visste inte att tomtenissar såg olika ut i olika länder... :)



När jag kom hem låg det ett paket och väntade på mej. Äntligen har mina skor från Aldo kommit. Jag älskar dom! :) Nu går jag och väntar på att in syster ska ha kollat in skorna från Din sko också. Är väldigt sugen på att köpa dom, men efter dom, om dom är bra, får det räcka med svart skor för ett tag :)

En anna super rolig nyhet är att jag ska se Green Day på Måndag i LA med Becka. Finns det någon som har sånt flyt som hon? Hon har fått tv biljetter till en TV show där dom ska spela. Så på Lördag åker jag till LA :) Ser verkligen frsm emot att träffa Becka igen, Jocke är också i LA nu, så jag hoppas på att få träffa honom också.

Måste bara lägga till att jag åt sill och potatis förut, så himla gott! Jag längtar hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar