tisdag 3 november 2009

Åhh nej...

Sitter på golvet med en kopp te, ser ni min nya kopp? Mycket mysigare att dricka te ur den än dom vi hade innan. En tidning och min dator. Försöker fortfarande hitta någon som jag är lik.
Kanske jag inte ens har skrivit..? Jag ska sminka mej som en kändis i morgon och se ut som den kändisen. Hade ju vart lite lättare om jag iaf va lite lik någon. Michan föreslog Mimmi Pig... hmm...
Haha, ni skulle hört våran konversation igår

Jag: Michan, vem är jag lik?
Michan: Mimmi Pigg kanske?
Jag: Men jag vill ju inte vara en gris!!!
Michan: Men hon är väl ingen gris..?!
Jag: Ehhh...

Jag känner mej så himla intelligent...

Iaf, känns som om jag börjar bli förkyld.. Det orkar jga inte med! Har inte tid att bli sjuk nu, jag som måste ta igen det jag ligger efter i. Har tänk hela terminen att " det gör jag i slutet". Hallå, det är slutet nu! Varför ska det vara så svårt att göra det ordentligt från början så att jag slipper göra om det sen...?

Jag tänkte faktiskt stänga av klockan i morse när den ringde.. men jag drog mej upp tillslut :) Tycker faktiskt jag var lite duktig. Va tur att jag gick, lärde oss roliga saker på Photoshop i dag :) Tycker bara att det är så himla synd att jag inte har det programmet hemma. Ska börja leta efter någon som kan hjälpa mej att få det :)

Efter skolan var jag på T-mobile och fyllde på min mobil, och hon i kassan talade om för mej att jag kan byta konto och få 200 minuter mer i veckan, plus gratis mellan alla T-mobile mobiler, för samma pris som jag har nu! Nu kommer det inte bli några fler månader som jag lägger 70 dollar på mobilen!! :D

Nää, nu måste jag börja plugga.

1 kommentar:

  1. Mimmi Pigg är ingen gris hon är en mus och stavar i så fall med två g. Hade aldrig hört att hon kallades det. Hittade det på google. Trodde hon hette Mimmi Mouse.

    Kram mamma

    SvaraRadera