fredag 20 november 2009

Torsdag kväll

Tycker inte ni att det är lite elakt av en lärare att släcka och sätta på en film klocka 8 på morgonen? Min foto lärare gör det ibalnd.. och i morse var en sån dag. Jag får verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna!

Iaf, efter min fem timmars lektion hade Michan tid med mej :) Va så himla kul att ta kort i studion, måste göra det oftare! Hmm, är iof bara två, eller kanske tre, veckor kvar av skolan nu.. men en gång till ska jag väll hinna med?

Nu sitter jag här och är så irriterad för att jag inte har photoshop, vill leka med bilderna nu!!



Ska photoshopas till svart vitt


Vampyr..?







Vad tycker ni? Jag menar, bilderna kan ju inte bli fula med en sån snygg modell ;)
jag hade iaf jätte roligt! När jag tittade på numrena på bilderna verkade det som om jag hade tagit äver 100 bilder.. tycket inte de kunde stämma så jag började räkna... räknade till 90 sen insåg jag att det stämde... Så nu har jag runt 100 bilder på Michan :)

Men nu ska jag göra lite läxor och hoppas på att min roommates ska gå från Tvn innan klockan 10 så jag kan se på finalen i Fashion Runway.

1 kommentar:

  1. Jättefina Sonja, Mickan berättade va duktig du var, jag vill också bli fotat i studion, kan inte jag få tinga nästa gång =)?????

    SvaraRadera