måndag 23 november 2009

Min söndag

Har precis varit och sett 2012 på bio. Jag tyckte om den! Har hört att den inte ska vara så bra men både jag och Becka tyckte att den va bra.

Iaf, vi började dagen men att sitta i Beckas lägenhet och drack kaffe. Vi va verkligen sega i morse fast vi inte kom hem alls sent i går. Polisen kom och stöngde festen redan vid halv 2! Jätte trisst... men men...
Iaf, efter kaffet va klockan redan 2 :) så då gick vi och skulle köpan buss biljetter för att åka till Irvin Penns utställnin på Getty Center. Är en extra credit uppgift som jag har i min foto klasser, och jag behöver om extra creditsen! Men buss stället va stängt.. så jag åker i morgon när Becka är i skolan.

Så istället åkte vi ner till The Grove och för att kolla på när julgranen tändes. Vi va ungefär 4 timmar för tidiga så vi gick och kollade i affärer medans vi väntade. Va jätte fint när den väl tändes iaf :) Har kort på fyverkerierna också, men jag är för lat för att lägga in dom nu.

Nu är jag iaf full av popcorn och godis efter bio och det är dags att sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar