onsdag 11 november 2009

Mini helg

Hon blev lite uttråkad medans jag försökte lista ut hur alla sladdar och knappar fungerade.

Är inte denna bilden underbar??


Har tagit lite studio bilder på Jenny i dag. 12 bilder i 4 olika ljus mönster och olika grader av ljus. Fick gjort en assignemnt som jag va två veckor sen med iaf, även om det inte va den roligaste assignment jag haft. Suck, inte bra att vara sen med uppgifter,och så glömde jag ta 4 bilder som jag ska lämna in på Torsdag, så nu kommer jag bli sen på dom me... inte alls bra! Borde sätta mej och träna på min redovisning som jag måste ha på Torsdag, men det är ju mini helg :) Är lediga från skolan i morgon, är Veterans Day ( eller nått likande ). Får se till att plugga i morgon.

Jag och Jenny åkte ner på stan förut efter att jag tagit bilderna på henne. Våran plan va att gå till gymmet, men det blev en lite shopping runda i stället. Kom hem med ett naglack och mineral smink. Ska ju vara så himla mycket bättre för hyn! Testade också en ny pepparkaks latte på Starbucks som jag inte kunde drick upp. Va inte alls så god som det lät. Jenny äggtoddy latte ( vilket iof inte ens låter gott ) va också en stor miss.
Men men, bättre lycka nästa gång :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar