söndag 8 november 2009

Mobbad..?

Klockan är 21.43 och det är lördag kväll.. och vad gör jag? Jag sitter hemma, SJÄLV! Känner mej lite mobbad... Jenny försvann och Michan gick hem... Jag då..? :) Nää, så illa är det inte, är inte så att jag har försökt så mycket med att hitta på något. Ringde en kompis men när han inte svarade gav jag upp. Men jag börjar känna mej lite ensam nu när jag sitter här själv och dricker te på en Lördags kväll. Varför är det så egentligen, hade det vart onsdag hade jag inte brytt mej alls om att vara ensam ( i alla fall inte så mycket som nu ) Tror det är något psykiskt som säger att man inte ska vara själv på Lördags kvällar...

Aja, se det från dej ljusa sidan,jag kan ju få gjort mina läxor så jag slipper det i morgon... eller så ser jag på en film istället :) Det blir väl som man gör det, eller?


Jag, Jenny, och Michan på väg till San Diego. Eller vi är fortfarande på parkeringen utanför Michans lägenhet :)


Mina lösögonfransar under kvällen.
Är det Halloween så är det bara att göra det ordentligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar