torsdag 26 november 2009

Min onsdag

Frida som cancer sjuk patient på min smink lektion. Synd att man verkligen ser vart jag har täckt över håret.. skulle haft en nyans mörkare på huvudet...Blev inte så super nöjd. Men det va väldigt snällt av Frida att sitta modell så jag slapp gå med massor gele i håret till min engelska klass!


En bild som jag fixade i skolan i dag. Den va med i mitt portfolio förra teminen men jag tyckte den behöver lite förändring :) Blev nöjd med resultatet.


Michan med lite färgfläckar.

Tror jag ska iväg med Michan och se New Moon ikväll. Har lägtat efter att få se den sen jag såg Twilight första gången, så nu hoppas jag att den är bra!

1 kommentar:

  1. Åh du är så söt Sonja, jag blev glad att du fråga, älskar att klä ut mig hehe. När hade jag fått göra detta annars? Dock har jag legat i badet i en timma för att försöka få bort limmet i nacken haha, kletigt värre :P Ha det så mysigt på filmen, stannar hemma idag för är så himlans trött. pöss

    SvaraRadera