lördag 28 november 2009

De två elementen

Började leka lite med mitt smink förut, tänkte att det var lika bra att få gjort min extra credit uppgift i smink klassen.








Här ansåg jag mej nog klar första gången... Men jag insåg också att det inte va så intressant så jag tänkte att jga skulle testa och göra lite mer. Vad hade jag att förlora lixom? :)




När Michan tillslut kom till mej såg jag ut så här :) Hon belv lite chockad när jag kollade ut ur badrummet med eld i ansiktet :) Hihi
Min roommate blev också chockad när han såg mej.




Michan ville också vara något, så ungefär en timme senare såg hon ut så här :)





En lite photoshoot :)



Jag kan lova att vi frös! Det blåser typ storm ute ( nu över driver jag, men det blåser!! )

Vet inte vart tiden tog vägen men nu är klockan 1.58 am. Hmm, kanske är dags att sova? Jag har ju iaf fått gjort två extra credit uppgifter i kväll, så himla kul att Michan ville bli sminkad :)

2 kommentarer:

  1. faan va coolt sminkat! I wanna play :)

    SvaraRadera
  2. Hehe nice!
    Vad ska jag ta på mig på tisdag då?????

    SvaraRadera