torsdag 26 november 2009

Thanksgiving

I dag är det Thanksgiving och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Kanske ut och äta med några vänner, får se vad som händer.

Vet inte vad som har hänt med mej under detta året, när började jag vakna vid halv 12?! Uhh.är det ett tecken på att man börjar bli gammal kanske..?
Michan sover fortfarande så jag lånar hennes dator tills hon vaknar. :)

New Moon i går va jätte bra! Jag är helt kär i dom filmerna. Det som stör mej är att jag bra vill se sen sista nu, eller om dom till och med skulle göra fyra filmer av böckerna.... I så falla har jag två kvar som jag vill se. Har jag ju något att se fram emot iaf :)

1 kommentar:

  1. Ja vet den är så bra. Men dom kommer antagligen göra 3-4 till :) sista boken kommer dom dela upp och de finns ju en 5:e bok oxå :)

    SvaraRadera