fredag 6 november 2009

Moon photos

I dag har vart en riktigt slapp dag :)
Va ute och bowlade med några kompisar igår, blev inte så sent men jag va så trött i morse att jag inte kom iväg till skolan.. 8 är lite tidigt asså.
Men jag tror att de va lika bra, känner mej halvsjuk. Känns som om jag har sovit till och från hela dagen och jag vill bara sova mer. Kanske har sovit för mycket snart? Men jag har ont i halsen också.. mindre kul. Känns som om sova är det bästa botemedlet :)
Iaf, nu ska jag dra med stackars Jenny ut för att ta moonphotos. Har en assignment som går ut på att ta kort i månljus.. och det måste vara fullmåne. Vilket jag redan har missat.. men månen är halv full iaf :) Får göra så gott det går. Känner mej lite dum som drar mej Jenny ut i kylan, men jag vågar inte gå ut själv.. är alldeles för mörkt!

1 kommentar: