lördag 21 november 2009

Fredag kväll

Nu sitter jag hos Michaela igen... har precis ätit en macka med ost och marmelad :) En riktig efterätts macka! Bara v'att jag inte hade ätit innan då...

Blev ingen beer pong ikväll. När vi kom dit va ölen redan slut ( säger lite om hur folken var när vi kom dit... :) ) Så jag och Jenny spelade mot Cory och Gabe med vatten koppar. Hehe. Är väl lika bra, hade vart hemskt om jag va bakis i morgon när jag ska åka buss. Kan väl inte bli bakis på två öl? Känner mej lugn.


Sitter inrullar i en filt i soffan. Försöker att inte störa Michan när hon ska plugga, men vad hjälper det när Josh, hennes roommate kommer och sätter sej i soffan och pratar? Hehe, tror i och för sej att Michan kollar på skor online nu iaf :) Hon är så effektiv när hon pluggar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar